Twitter Updates

    twitter

    15.9.08

    måndag

    tjock i ögonen och tung i huvudet efter bara några timmars sömn. men det var det värt, nu har jag kollat mig igenom en hel del premiäravsnitt av höstens tvserier.
    californication har jag svårt att intressera mig för, det känns mest som en tamare version av första säsongen. dessuom gillade jag hur den slutade så mycket att jag egentligen inte ville ha en andra säsong
    sons of anarchy är en ny serie om ett motorcykelgäng. pluspoäng för att den var ganska hård och att ron perlman spelade gängledare. får se om handlingen får fart i nästa avsnitt
    terminator är precis lika charmig som förra säsongen. jag blir så glad när stora delar av specialeffekterna är "analoga", och även om de första minuterna bestod av någon slags tveksam musikvideo-klippt action så tog det sig. och jag gillar verkligen den "snälla" roboten
    dexter var ju toppen. jag fattar inte vad allt gnäll kommer ifrån. ett lugnt och tryggt första avsnitt, och jag är helt trygg i min övertygelse om att det kommer bli hur bra som helst även denna säsong
    tru blood var gårdagens vinnare. känns som att serien om den synska kristna servitrisen som träffar en vampyr i amerikanska södern kan bli en ny favorit

    No comments: