Twitter Updates

    twitter

    9.9.08

    höst

    ... och jag har börjat se om studio 60 i väntan på dexter och 30 rock

    nu hoppas jag bara på att hösten ska ha en positiv inverkan på min kreativitet -- så jag inte bara sitter inomhus i sju månader och kollar på tvserier -- och att jag ska kunna skriva lite mer. jag tror alltid att jag ska ha tid att göra det på sommaren, men väl där så sitter jag mest helt paralyserad av värme och ledighet, och är nöjd om jag lyckas läsa några böcker

    doug stanhope -- catholics vs nazis. den här mannen var tydligen i stockholm häromdagen, vilket endera är ett bevis på att jag inte har koll på någonting, eller att stand up inte är så välpromotat i det här landet

    ---
    edit: jaha, där fick jag för att jag inte läser på stan längre. de hade naturligtvis skrivit om stanhope...

    4 comments:

    Anonymous said...

    yo. har du sett/last 'generation kill' an?

    p. said...

    nope, har laddat ned ett par avsnitt och ska kolla. har du läst boken?
    har du läst "the deserter's tale"? rekommenderas som fan

    Anonymous said...

    yep, sag serien forst, och borjade sen laste boken 2 dagar efter jag sett sista (7e) avsnittet.

    nope. inte last 'the deserter's tale'. ska kolla upp den nu.

    btw - ses om nagra veckor! i sthlm okt 3rd.

    p. said...

    sweet! tredje oktober it is