Twitter Updates

    twitter

    29.4.08

    tisdag

    det här vädret!

    och så alla flyttkartonger därhemma -- imorgon är sista dagen i gamla lägenheten. jävlar vad märkligt

    dessutom ligger deklarationen i ett fönster som ett dåligt samvete

    fördelen med att packa är att man hittar en massa gamla grejer, och -- i bästa fall -- slänger en massa skräp. den här tänker jag behålla iallafall:

    en casio g-shock som är så onödigt stor och plastig att... tja, klockorna stannar. nu med nytt batteri

    5 comments:

    Urologen said...

    g-shock no less.
    Intressant foto också. Hur gick det där till liksom? Det ser ut som att du (kroppsmålad i silver) är innesluten i någon sorts rökfylld bubbla och att du bara med uppbådandet av dina allra sista krafter lyckas trycka upp klockan mot bubblans plastiga skal.

    Eller så är det kanske bara en kopieringsmaskin?

    Urologen said...

    Förlåt, jag lät visst fantasin skena iväg.

    p. said...

    haha... nej, det är en ande. jag skulle bara ta kort på klockan, men när jag framkallade det så var där två händer. jag tror den föröker säga mig någonting

    eller så är det kanske bara en scanner?

    Urologen said...

    Anden-i-kameran-förklaringen var lätt skrämmande.

    superkryp said...

    Snygg bild, jag trodde att det var en reklambild! (Jag har funderat på en G-shock i tio år, tror jag, men det har aldrig blivit av. Det finns för många att välja mellan...)

    Hoppas att det blir schysst i nya lgh:en. :)