Twitter Updates

    twitter

    9.4.08

    portishead - third (samt lite orelaterat gnäll)

    det var ju kalas, vad glad jag blir

    påstans (ful ny logga, förresten, varför gör man så?) märta ojar sig över att släppet av den här skivan skulle innebära drum'n'bassens återkomst (vilket är helt absurdt, vad har triphop med det att göra?). nu ska hon starta facebookgrupp.
    alltså, det är som att läsa en blogg av en tjugonåntingårig tant. grattis, påstan, nu behöver ni inte bengt olsson som åldersalibi, märta myrstener kan bara fejka att hon är åttahundra år gammal -- precis som poppius har fejkat att han är homosexuell eller svart (och på så sätt låtit påstan slippa omaket att anställa en journalist som är någon, eller båda, av de sakerna)

    7 comments:

    Anonymous said...

    Åh jag dör av skratt. Iddes inte ens nämna senaste På Stan and why, you do it so much better!!

    Urologen said...

    Jag håller med. På allt.

    Men, är verkligen inte Poppius bög alltså? Och att använda Bengan O som åldersalibi är ju helt missriktat. Han gör ju sitt allra bästa för att låtsas vara 17ochetthalvt hela tiden.

    karin. said...

    Hahaha, jag dör! Huvet på spiken igen.

    /Din trötta musketör

    Anonymous said...

    Jag är redo starta inskramling för att få in Bengan på ett hem utan datorer, internet eller för all del även pennor.

    superkryp said...

    Ha ha ha. Det är ju deprimerande träffsäkert, men både förra numret OCH det här har varit i princip oläsbara. Potatistryck hade varit bättre...

    Anonymous said...

    haha!

    väldigt, väldigt roligt. till och med för oss exilstockholmare som inte läst pastan på mycket länge.

    åh gud, nu såg jag loggan. det kan inte vara på riktigt?

    saknar dig!

    p. said...

    åsa -- jag saknar dig också! kommer ni hem den första maj?