Twitter Updates

    twitter

    5.12.07

    december

    vi har ljusstakar i fönstren på jobbet. det hjälper lite. i helgen köpte jag en adventsstjärna (som inte var så ful som befarades) och det hjälpte lite.
    men mörkret är för djävligt. längtar efter snö nu.
    det här regnet kan också få lägga av nu, det känns som att det har regnat oavbrutet i ett par veckor. kanske stämmer det...
    mitt novemberromanprojekt slutade på lite drygt 10000 ord, vilket är över förväntan. folk som lyckas skriva 50000 ord på en månad har jag ingenting till övers för.
    jag behöver tröjor. gärna varma, men just nu nöjer jag mig med vad fan som helst som jag kan tänka mig att ha på mig. men så fort jag går in i en klädbutik vill jag bara köpa byxor.
    nästa vecka sänds sista avsnittet av dexters andra säsong, och jag har ändrat mig. bring on the third season, för tusan.

    No comments: