Twitter Updates

    twitter

    24.8.07

    fuck this

    facebook, alltså. ok att jag inte har lyckats uppamma något större intresse, men jag har iallafall försökt

    när jag upptäckte att min kära lillebror har mina kusiner (som jag träffar en gång vart femte år) som vänner, och att det alltså bara är en tidsfråga innan jag får en request från någon i min släkt, så kändes det som att det började skeva lite. det är inte mitt internet, så var det liksom aldrig tänkt

    jag vill inte att folk ska hitta hit till exempel, inte bara sådär, och vara -- till exempel -- släkt med mig

    idag fick jag en friend request från en säljare -- en säljare, i tell you -- från mitt förra jobb

    så nu lägger jag av

    3 comments:

    Hanna Gustafsson said...

    Du, en annan av mina online-vänner berättade nyss att hon lät facebook skicka ut en friends-request till alla i sin adressbok, och nu sitter hon med sin terapeut som vän på facebook. Ouch!

    p. said...

    haha... okej, det är värre.

    men vad är det för en terapeut som tycker att det är en bra idé?

    Anonymous said...

    one community to rule the all and in the darkness bind them... eller nått.