Twitter Updates

    twitter

    16.1.07

    motherfucker

    min mail är svajig. en del kommer inte fram, en del får jag inte. och det är ju en sån grej som man inte tror ska vara så problematisk, men när det väl händer är det ju naturligtvis ett smärre helvete. jag har mailat med spray, och först svarade de bara att det är kö på mailservern. jag älskar när supporten svarar på en av typ fem frågor (och inte till exempel när det slutar, om mailen är försvunna etc). mailade tillbaka resterande frågor igen och fick svaret att de inte visste när problemet skulle vara löst (återigen, inget svar på frågan om mailen är försvunna för alltid eller bara står i någon sorts kö). så nu hatar jag spray

    sjukt mycket på jobbet, och det känns som att alla ligger minst en eller två dagar efter. inte minst jag. då känns det sjukt ovärt att jag samtidigt har fått chansen att göra ett bokomslag, ett skivomslag, en hemsida, en logga samt en flyer (eller vad det heter när det inte är en popklubb det handlar om. samma sak?) -- all of which jag mycket hellre skulle sitta hemma och pyssla med

    jag behöver en märklig sak. en kopiator. men inte en sån ny som bara är en glorified scanner, utan en riktig gammal jävla fotostatkopiator (det blir så fulvacker svärta). var hittar man en sån och, framför allt, hur ska jag få plats med helvetet?

    No comments: