Twitter Updates

    twitter

    2.12.05

    whatthefuck part 981

    för övrigt tänker jag hungerstrejka i en bur på sergels torg om fredrik virtanen kickar igång den där talkshowen. för att säga ifrån. för att vi har tagit tillräckligt mycket skit från honom nu. och linda skugge. och selda. och alla andra jävla kvällstidningskrönikörer. vi behöver inte mer virtanen, jag lovar. det här är en sån där sak som jag går och funderar på i en månad, tills jag är så förbannad att jag går och tjatar om det till alla jag känner. sorry 'bout that. men helt allvarligt, det krävs en snabbhet och en känsla för humor för att överhuvudtaget klara av att ta sig levande genom en talshow - något som virtanen inte ens behärskar i skrift. när han får sitta hemma och fundera hur länge han vill

    No comments: