Twitter Updates

    twitter

    4.9.09

    salt i såren

    nine inch nails avskedsturné sträckte sig inte utanför usa. här är setlisten för en av kvällarna:

    01 "Mr. Self Destruct"
    02 "Piggy"
    03 "Heresy"
    04 "March Of The Pigs"
    05 "Closer"
    06 "Ruiner"
    07 "The Becoming"
    08 "I Do Not Want This"
    09 "Big Man With A Gun"
    10 "A Warm Place"
    11 "Eraser"
    12 "Reptile"
    13 "The Downward Spiral"
    14 "Hurt"
    15 "1,000,000"
    16 "Terrible Lie"
    17 "Lights in the Sky"
    18 "Burn"
    19 "Gave Up"
    20 "Suck"
    21 "Metal (w/Gary Numan)"
    22 "CARS (w/Gary Numan)"
    23 "The Hand That Feeds"
    24 "Head Like a Hole"

    ... altså, hela downward spiral. och så gary numan som gäst. fuck me

    3 comments:

    superkryp said...

    ... Och mig!

    Jessica said...

    Galet bra setlist. Glad jag fick se dem på min hemmaplan Arvika i somras åtminstone.

    p. said...

    jag med, arvika var bra. men det här... gjorde mig svårt avundsjuk.