Twitter Updates

    twitter

    21.8.08

    ka-pow

    läser tredje boken om dexter, dexter in the dark, och visst blir de bara sämre och sämre... men jag gillar den ändå.
    tv-serien är naturligtvis sjukt mycket bättre, och mina förväntningar inför tredje säsongen är orimligt höga.

    snart börjar tvseriehösten, då är det bara att gå i ide

    idag var jag hos tandläkaren. när det är så dyrt att inte ha några problem med tänderna kan man bara vara ödmjukt tacksam för att man inte har några hål

    2 comments:

    Anonymous said...

    Har du någon koll på när säsongen börjar? Och man har faktiskt sjukt höga förväntningar på dexter. Första säsongen var ju det bästa man någonsin sett, andra säsongen kunde ju omöjligen toppa det men gjorde det omöjliga iallafall på nåt jäkla sätt.

    Tyvärr har det också gjort att alla andra serier liksom blir blahablaha. Jag försökte mig på Breaking bad men ... det var inte Dexter.

    /Andreas

    (Du har väl kollat min klockblogg? )

    p. said...

    oktober va?

    och verkligen, det omöjliga -- jag blev så glatt överraskad av de sista avsnitten av säsong två.

    jag har faktiskt kollat in din klockblogg, och så mycket förstår jag att jag tycker det är sjukt snygga klockor. men det är ungefär allt... haha