Twitter Updates

    twitter

    19.8.08

    ingenting

    det är en sån dag

    fler och fler sådana dagar, känns det som

    samtidigt är jag stressad

    det är inte riktigt

    men en del saker är roliga också, faktiskt roliga jobb -- imponerande

    det kanske är hösten som smyger sig på?

    hemma ligger människohamn och vålnader, det bådar gott om så är fallet. att det är höst, alltså. för då har jag en massa bra saker att läsa

    fortfarande ont i halsen. bara väldigt lite, men det har suttit i nu, i två veckor. vad gör man då? går till doktorn?

    2 comments:

    Anonymous said...

    Min tiodagars-attack på halsen kurerades mha tre vindagar, hurra! (Min man drack vodka och det funkade däremot icke!) Dr vet jag ärligt talat inte var man hittar. En husläkare man måste boka akuttid hos? Jag förstår inte, orkar inte, vin är godare.

    p. said...

    vin är lösningen!
    hoppas på det, iallafall... "jag förstår inte, orkar inte" --- så fint. jag håller med