Twitter Updates

    twitter

    21.2.06

    whatthefuck part 945

    när jag ser de där människorna som finns runtomkring, som är så fyllda av energi och LIVSGLÄDJE, så känner jag inte längre samma irritation/förakt som jag kunde göra förut. snarare avundsjuka; ty nuförtiden kan jag önska att jag var så där... glad. en sådan energisk person som liksom har förmågan att få andra att känna sig inspirerade, glada, vadfansomhelst. vilket är motsägelsefullt och dumt, eftersom jag själv blir inspirerad av människor som alltsomoftast mest bara är neurotiska & deprimerade

    2 comments:

    Anonymous said...

    Oh, vad jag känner igen det där... Även om jag allt som oftast kan känna mig lite irriterad av de där riktigt glada...

    p. said...

    abslout. folk som _alltid_ är glada är ju per definition irriterande