Twitter Updates

    twitter

    17.2.06

    ett sånt där formulär

    fredag och jobbångest, ångestjobb... så jag snor det här från akut insikt
    KLÄDER
    1. vad använder du just nu för jacka?
    kavaj, filippa k, marinblå. kall som fan, men funkar med en tröja under
    2. vad använder du just nu för skor?
    doctor martens, tio hål, ingen stålhätta
    3. favoritfärg på kläder?
    svart. och vitt
    4. favoritmaterial på kläder?
    inget speciellt, men är grymt kär i mina tröjor i merinoull just nu
    5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
    en kostym eller två till
    6. favoritaffärer?
    filippa k, eftersom jag är en sån sucker för kläder helt utan färger. svartvitt is the shit
    åhléns för deras vita tshirts, det går åt ett gäng om året
    h&m för att jag alltid tror att jag ska hitta något där, men typ aldrig gör det -- det ger mig någonting att sysselsätta mig med
    7. favoritmärke?
    njä...
    GREJER
    vad har du för:
    1. plånbok?
    nej, ett kreditkortsfodral i stål. wiseguy never carries a wallet, eller hur det nu var
    2. smycken?
    en piercing i naveln (ohmigod, is it true?)
    3. solglasögon?
    jag skulle om jag kunde
    4. nagellack?
    inte längre
    5. mp3?
    en sån ipod shuffle
    6. mobil?
    en pytteliten och skitgammal nokia
    BLANDAT
    1. var har du i din:
    a) jackficka just nu?
    cigg, tändare, ipod
    b) handväska eller liknande just nu?
    oj, jävlar. anteckningsbok, digitalkamera, pennor, gamla kvitton, småpengar, fler kvitton
    3. vilken sorts lipsyl använder du?
    det vanliga (åhhhhh vad jag är tråååkig)
    4. vad tror du på?
    ...
    5. vad köpte du senast?
    kaffe? eller kanske cigg
    6. har du nåt husdjur?
    näpp
    7. vad bor du i?
    lägenhet

    No comments: