Twitter Updates

    twitter

    2.1.06

    förlorad i lost

    efter att ha tillbringad nyårsdagen i soffan framför tv4+ maratonsändning av lost så är jag fast igen. nu ska jag bara se klart första säsongen och sen vänta på att andra säsongen tar slut, så att jag kan se hela i en följd

    någon gång för flera år sedan, när jag började missa tvserier (eftersom jag aldrig kan vara hemma när de går, alternativt bara glömmer bort att de går när jag är hemma), så tänkte jag att de här serierna ska jag se när de kommer ut i dvdboxar. nu blev det aldrig så med de serierna (till exempel 24), eftersom jag inte var tillräckligt intresserad, men jävlar i mig om det inte är så tvserier ska ses. att se alla avsnitt av the office på två dagar var helt underbart (jag såg julspecialen häromdagen, hade missat den, och den var ju allt jag ville att den skulle vara), och att nu se sju avsnitt i rad av lost var enda sättet att ta sig tillbaka till denna seeeeeeeeeeeega men ganska trevliga serie

    2 comments:

    Akut Insikt said...

    Haha, känne rigen mig... köpte dvd-boxen (Lost) och klämde igår 6 avsnitt (utan avbrott för reklam!!!).

    Samma sak gjorde jag med 24. Köp den serien om du inte redan sett den. Den är mkt bättre än, som du skriver seeeeegaaaa Lost.

    p. said...

    nej, jag har ju faktiskt fortfarande inte sett 24. så jag får väl ta och "köpa" den nu.