Twitter Updates

    twitter

    31.10.07

    wake up and start shaking 'cause you're just wasting time

    när den här dagen (natten) är slut så är det lugna gatan på jobbet fram till jul. det känns så skönt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. i och med helgjobb så är jag helt dagvill nu, den senaste veckan har känts som en enda radda måndagar, och bättre dagar kan man ha flera i rad av
    men som sagt, snart är det lugnt igen. då ska jag göra klart ett skivomslag (jippie) och kanske ägna mig åt den där skrivmånaden. plus sova. och dricka vin
    imorgon ska jag dra till tallinn med världen bästa j, eftersom vi firar tioårsjubileum i år, och bo på hotell. oklart varför det blev vårt resmål; möta hösten i öst, typ
    annars har jag äntligen börjat läsa middlesex, men eftersom den föregicks av kafka på stranden och allt är upplyst (jag vet inte varför, men de tre böckerna har gemensamma beröringspunkter -- iallafall i mitt huvud), så har jag svårt att hålla reda på om huvudpersonen är grek, jude eller japan och det sabbar lite. funderar på att pausa med en helt annan sorts bok innan jag fortsätter

    No comments: