Twitter Updates

    twitter

    6.5.09

    stalker

    har börjat följa trent reznor på twitter, och det är oerhört desillusionerande. fast på ett rätt fint sätt.

    typ såhär:
    "If you're looking for a pet, consider rescuing a greyhound. I have two and they're awesome (and slightly insane!)"
    ...
    "http://twitpic.com/4lo7l - What to expect from a greyhound."

    eller, ännu värre, såhär:
    "Now that I'm in love and gone all soft on you, can anyone recommend any romantic comedies? Got a weird urge."

    haha

    3 comments:

    superkryp said...

    Mm, jag blev besviken på riktigt. Jag vill inte att Trent Reznor ska ha några (jävla) greyhounds... eller fråga sina töntiga fans (oss) om romantiska komedier. Ridå, Trent, ridå! Ha ha.

    p. said...

    nej, jag håller ju med egentligen. det blir lite för mycket

    Anonymous said...

    Jag började för flera veckor sedan att ta hem Reznors twitts, och jag har inte upplevt det riktigt så. I själva verket tyckte jag nog han höll streck rätt bra. Har kanske missat senaste tiden dock.

    /Max