Twitter Updates

    twitter

    15.5.09

    fredag

    övningskörde på skolan igår och det gick vedervärdigt dåligt. fördelen var dock att jag inte var nervös för att åka halkbana, utan bara arg för att jag var så usel

    halkbanan avklarad. underbart. nu ska jag bara gå på en kurs i tre timmar (!) om att det är dåligt att knarka och vara full när man kör bil. det känns som att det finns saker att lära sig där

    teoripluggandet är bedövande tråkigt

    vill att lost säsong 5 ska komma på dvd

    har införskaffat buffy säson 6, så helgen bör vara räddad

    om alla dvd-boxar, inte bara gamla, kostade under 300 så skulle jag köpa en massa

    det är förvånansvärt kallt för att vara så fint väder, blir lika förvånad varje morgon när jag går ut i tshirt


    dagens lunch. finfin thai-take away för 65 kronor. bra

    No comments: