Twitter Updates

    twitter

    13.5.09

    onsdag

    har börjat läsa "duma key", kings näst senaste (?). än så länge hoppfull

    har även börjat läsa bodströms första bok (!), och den verkar ju... rätt så dålig

    har läst ut körkortsboken, men efter att ha gjort några test så verkar det som om inte riktigt allt fastnade. synd, för jag vill egentligen aldrig mer läsa i den

    spelar osunt mycket arkanoid på mobilen. love it

    har ingen lunchinspiration, men anar att det börjar bli dags att komma på någonting

    övningskörde igår och backade som en liten prins. imorgon ska jag till körskolan, då lär jag istället backa på något/någon

    har sett om x-men 1 till 3. hade tydligen inte sett tvåan, den var finfin. nu vill jag, mot bättre vetande, se wolverine-filmen

    2 comments:

    jonas said...

    när du klarat teorin / skaffat SL-kort så vill jag byta teoriboken mot the dirt.

    p. said...

    absolut. hoppas det inte ska ta för lång tid...