Twitter Updates

    twitter

    19.8.09

    augusti

    höstluft, men fortfarande alldeles varmt i solen. det här vädret fick gärna vara för alltid

    håller på att kolla ikapp de serier som legat slumrande på hårddisken i väntan på att jag skulle våga ladda ned de sista avsnitten. typ terminator-serien. så synd att den inte fick fortsätta, jag gillar den verkligen

    köpte del fyra och fem av stephen kings dark tower-vansinne. insåg att jag hade lagt av mitt i del tre. bläddrade lite i den, men lyckades inte fatta var jag var. så nu har jag börjat läsa den från början. fail

    webbläsaren här på jobbet har fått problem, och idag kan jag till exempel inte kolla på youtube-klipp. man tycker att det borde göra underverk för min kreativitet och arbetsmoral, men istället är jag så uttråkad att jag vill skära mig i armarna

    hela havet stormar på internet, och nu är det fan inte safe att läsa kommentarer på någon blogg överhuvudtaget. för exempel, se isobel, helena bergman och hemliga morsan. men ställ först in er på att svampplockaroffret härunder inte är det enda indignerade stolpskottet därute

    No comments: