Twitter Updates

    twitter

    14.11.08

    me & my drank

    sitter och redesignar tidning och ibland, när det klaffar, så är det en av de finaste känslorna -- att för en gångs skull kunna tänka att jag gör någonting som blir riktigt bra

    jag är så galet pank, i år blir det julklappar jag gjort i träslöjden

    gah, fredag. vill gå hem

    ny skräckfilm som var lågbudget på ett bra sätt: splinter

    true blood och sons of anarchy funkar bäst i år, men jag har inte riktigt gett dexter en ärlig chans. det ska åtgärdas...
    annars har 30 rock och the office börjat underbart, och jag är helt imponerad över att den sistnämnda har tagit sig till sin femte säsong och fortfarande är fett

    vad i helvete är det med vädret? är det bara jag, eller har det regnat i en månad nu?

    No comments: