Twitter Updates

    twitter

    16.3.07

    friday i'm in luv

    sitter på jobbet & saknar allt mitt guld

    så jävla apfint väder ute, och lite mörkt med neddragna persienner (solen i ögonen, solen i skärmen, you know the score) här inne i vårt kontor i hooden. saknar att jobba "i stan"

    saknar åsa & peder också, ni har varit borta tillräckligt länge nu - jag vill fyllna till framför zombiespel igen, men jag har liksom ingen lust att göra det någon annanstans än i er feta soffa

    saknar tid, så mycket tid. orkar liksom inte göra någonting i helgen annat än vila upp mig inför tre dagars race i nästa vecka. ändå skulle jag vilja göra en massa saker. skriva en del grejer, rita en sak som jag började med för ett par veckor sedan - och involverar ett blodigt bankrån, för tusan - men inte hunnit med

    ---

    jag har ätit en vansinneslunch, potatisgratäng med bearnaisesås & ungsbakad lax, och väger typ två kilo mer än i morse. men det är sweet, för jag är sådär mysbakis idag så att jag bara ä lite seg och jävligt hungrig. åt en tonfiskbaguette till frukost, bara en sån sak...

    2 comments:

    Anonymous said...

    vi saknar dig ocksa! och var feta soffa. men oj vad konstigt det ar att vilja vara pa tva stallen samtidigt. ibland saknar jag er alla dar hemma sa mycket att jag bara vill aka hem direkt. och ibland tanker jag alldeles for mycket pa att vi maste aka harifran .

    allra helst skulle jag bara vilja flytta hit allt som ar bra i stockholm. det ar inte sa valdigt mycket, det borde fa plats i ett flygplan.

    Eric said...

    haha vilken fläskig post.