Twitter Updates

    twitter

    9.5.08

    nine inch nails

    om det är någon som är intresserad, men har missat det, så har nine inch nails släppt en ny skiva igen. shit vad produktiv den där karln blev när han slutade knarka

    "thank you for your continued and loyal support over the years - this one's on me"

    sedan har de en slags filmfestival på youtube, där folk kan göra sina egna musikvideos till någon av de 36 låtarna på förra skivan ghosts I-IV

    jag började knåpa på en. här är de första åtta sekunderna

    6 comments:

    Unknown said...

    Å herrejävlar och alla småjävlarna dessutom.

    Du måste fortsätta, du har stora chanser att få lite uppmärksamhet med det där det vill jag lova.

    p. said...

    tack! fan vad roligt att du gillade det

    det värsta är ju att det tar så sjukt lång tid att göra. haha

    Unknown said...

    Det förstår jag, 24 bilder i sekunden eller hur räknar man?
    Men stilen är ju så rätt.

    p. said...

    jag vet inte riktigt. i vanliga fall är det nog så, men nu har jag kollat någon tutorial på nätet om stop motion i ivideo -- och där föreslog de tre bilder/frame. vet inte alls vad det ger i frames per second, mend det borde nog vara däromkring...

    superkryp said...

    Håller med, grymt!

    Urologen said...

    Hur går det?

    Och hur är den nya plattan förresten, jag har laddat ner men inte hunnit ladda upp (i mobilen).