Twitter Updates

    twitter

    26.5.08

    hönor på scen

    med risk för vår mentala hälsa kollade vi på schlagern i helgen. det som slog mig (förutom att jag verkar vara den ende i sverige som tycker att den där tellier är en obehaglig fransk hippie) var att något svensk indiepopband borde göra en cover på bosnien hercegovinas bidrag. till min glädje såg jag nu att valdemarreview jämför just den låten med timo räisinen
    ---
    edit: eff säger samma sak. "vidhåller att om den här refrängen lirats av ett jävla indieband hade det varit en brottarhit"

    3 comments:

    Urologen said...

    Jag plockade hem Telliers senaste album igår, det är riktigt bra.

    p. said...

    max -- fan också...

    Urologen said...

    Producerat av ena halvan av DaftPunk har jag för mig, eller så är det Air. Elektroniskt på ett fint sätt.