Twitter Updates

    twitter

    4.1.08

    den sista dagen

    på måndag börjar jobbet igen. efter tre veckors ledighet har jag lärt mig en sak -- det går fort att bli pensionär.

    jag har gått upp på morgonen (alternativt förmiddagen. alternativt eftermiddagen) och fixat asmycket kaffe, som jag har hällt i en termos. det räcker under hela frukosten, som helst ska vara tills solen går ned. typ klockan två. spenderas med fördel med dn och, när den är läst, radio. sen händer det liksom inte så mycket mer. på kvällen får man dricka vin.

    nu undrar jag hur man gör för att förtidspensioneras.

    3 comments:

    Anonymous said...

    haha

    Anonymous said...

    retirement's gonna be sweet

    Anonymous said...

    väldigt bra fråga!

    (mitt blogger är fortfarande på japanska, btw)