Twitter Updates

    twitter

    21.3.06

    förvirring

    jag vet inte om jag har skrivit det här, eller om jag har tänkt skriva det, eller om jag bara har tänkt på det. de tre går lite in i varandra, eftersom jag har en tendens att tänka på saker (jo, jag lovar) när jag går hem från jobbet -- och oftast tänker jag att jag ska skriva om det nästa dag. men, i allafall, jag har upptäckt "fyll automatiskt"funktionen i itunes. tidigare har jag skytt den som pesten eftersom jag har en ipod shuffle, alltså en mp3spelare utan display (smart), och någon sorts kontrollbehov vad gäller musik -- vilket gör att jag helst vill veta vad jag slänger i den, så jag har koll på vad jag gillade och vad jag hatade. nu har jag dock fallit till föga, och det har hittills resulterat i att jag har fått lyssna på gamla placebolåtar, en massa elektroniskt jox, en del trötta män och kvinnor med gitarrer och jazz (jazz!) på vägen till jobbet, och imorse dök en gammal popsicledänga upp som ett brev... nej, som en överraskning. och det har visat sig att tjockisarna i magic numbers är som de där vitaminerna -- de gör sig riktigt bra en gång om dagen

    No comments: