Twitter Updates

    twitter

    31.8.09

    måndag

    jag önskar att jag hade någonting vettigt att skriva, men jag har inte lyckats ta mig ur kommentarsträsket.
    dagens favorit: "jag blir så upprörd över dagens sexfixering, det är tydligen porr som ungdomarna ska syssla med idag istället för att skaffa sig en ordentlig utbildning! jag trodde feminism var anti-sexuellt?!"

    - - -

    igår kollade vi på "der freie wille". herreGUD. tre timmar tysk tokångest. eden lake och dylikt kan dra åt helvete, jag har fortfarande inte hämtat mig


    - - -

    dagens citat: "att köra på en människa är väl inte att rekommendera. men det har väl hänt saker, som jag inte vill gå in på, som gör att det kan kännas rätt och riktigt att göra så"

    2 comments:

    Caroline said...

    Hade lyckats förtränga den överjävliga filmen. Thnx...

    p. said...

    hoppsan, förlåt.