Twitter Updates

    twitter

    16.1.09

    over analyzing separates the body from the mind

    ok, i'm back. efter att ha spenderat julledigheten med att vara sjuk, sjukt trött och legat hemma har jag jobbat två veckor nu.
    de har spenderats med att gjora klar en redesign som jag började med ett par månader innan årsskiftet, och nu är den klar. det känns helt overkligt att ha jobbat med någonting så länge, och tänkt så mycket på det hela tiden, och så är det över.
    ikväll ska jag fira

    eftersläntrare från förra året:
    "the it crowd" säsong 1-3, som gjorde förkylningen lättare att uthärda
    fuck buttons, som gjorde ett av 2008 års album "street horrsing"

    jag vill gå på dead prez i februari, men jag känner ingen som gillar hiphop... fan, peder, du skulle vart här

    såg om "wristcutters, a love story" igår och jag gillar den verkligen. rekommenderas varmt

    nu lunch

    3 comments:

    Anonymous said...

    Okej, då skall jag gräva fram den i DVD-högen. Den oöverskridliga DVD-högen.

    Rätt starkt att se om en film. Att ha tid att se en film två gånger. Jag har inte tid att se en film en gång knappt.

    /Max

    p. said...

    haha... jag har i och för sig inte heller tid att se det jag önskar, men ibland behöver jag unna mig lyxen att se/läsa om någonting

    Anonymous said...

    dagens hiphop tips: jim jones tredje album - Hustler's P.O.M.E.