Twitter Updates

    twitter

    7.3.08

    fantastiskt



    buck 65 var så bra! dessutom fick jag höra stella (se nedan) live. han tänkte inte spela den, så när någon framme vid scen önskade en annan låt kände jag mig tvungen att skrika "stella!". vilket fick buck att säga någonting i stil med "någon önskade blablabla, men nu hörde jag någon ropa efter stella. hmm... what´s it gonna be?" och så drog han igång den bästa låt han gjort. åhh... grymt!
    nu är jag lite svag och skev, men det var det ju värt

    6 comments:

    Unknown said...

    Den andra låten det ropades efter var Craftmanship, som han körde efter ändå. Men Stella är fortfarande bäst :)
    Spelade in hela låten på mobilen, får se om det blev nån bra kvalité

    p. said...

    josef -- aha... sweet, då blev alla nöjda. hör av dig om du lägger upp den någonstans?

    Dyss said...

    http://youtube.com/results?search_query=debaser+buck+65&search_type=

    Där har ni grabbar.
    Konserten var fet.

    dyss.blogspot.com

    Unknown said...

    http://video.google.com/videoplay?docid=5086457496128763569&hl=en

    Ingen vidare bra kvalité ;)

    och Dyss, så det var du som var mest die hard fan på stället.
    Vet du förresten om han som la upp filmerna på youtube filmade något mer? Och vem fan var det som lufsade runt med saftigaste kameran?

    Dyss said...

    Haha, Die Hard fan vet jag inte. Men han är sjukt skön live och har man åkt från Östersund för att se honom vill man ha lite valuta för pengarna. Enligt min mening är han tamejfan genialisk.
    Ingen som var på Cunninlynguists på onsdagen?

    Min polare hade hyfsat fet kamera, här kan ni se hans bilder. Tyvärr var det här det enda han filmade.

    http://flickr.com/photos/luderbrus/

    Unknown said...

    JO jag lyckades hitta hans flickr på nåt jävla vänster. Hur som helst var han grymt bra live, rolig som fan också.